Знати
|
Уміти
|
Основні напрями та
тенденції розвитку теорії виховання в сучасній педагогіці
|
Будувати систему
виховання , базуючись тенденціями розвитку;
поєднувати традиції
з новаціями;
організовувати
безперервну самоосвіту
|
Проблеми
соціалізації особистості
|
Визначати місце та
роль класного керівника в соціалізації особистості учня;
коригувати порушення
соціалізації особистості
|
Передовий
педагогічний досвід
|
Аналізувати досвід
інших;
узагальнювати
власний.
|
Виховні можливості
суб’єктів освітнього процесу
|
Співпрацювати з
суб’єктами освітнього процесу
|
Моніторинг виховного
процесу
|
Здійснювати
моніторинг;
прогнозувати
розвиток виховного процесу з урахуванням виявлених проблем
|
Питання сімейної
педагогіки
|
Вивчати умови
сімейного виховання кожного учня; реалізовувати різні форми роботи з
батьками; організовувати педагогічну освіту батьків
|
Функціонувальні
обов’язки
|
Організовувати
власну діяльність; критично оцінювати та аналізувати результати своєї
діяльності
|
суббота, 15 августа 2015 г.
Методичний бюлетень " Результативність методичної роботи класного керівника"
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий