суббота, 15 августа 2015 г.

Методичний бюлетень "Розвиток креативної особистості"

Форми та методи особистісно зорієнтованого навчання
Способи впливу
1.Диференціація навчально-виховної діяльності

1.Прохання, замість наказу.
2.Індивідуалізація процесів виховання та навчання.

2.Рада, замість рішення.
3.Створення сприятливих умов для розвитку нахилів і здібностей кожного учня.

3.Довірча бесіда,замість допиту.
4.Комфортність навчально-виховної діяльності.

4.Акцент на достоїнствах, замість критики.
5.Соціальна безпека, захист учнів.

5.Симпатія,замість ярлика.
6.Віра в учня, його сили і можливості.
6.Проекція результату, замість погрози.
7.Прийняття учня таким, як він є.
7.Стати на позицію вихованця,замість моралі.
8.Забезпечення успішності навчання і виховання.
8.Обговорення на рівних, замість відходу від вирішення проблем дитини.
9.Зміна цільової настанови школи.
9.Покладання повноважень, замість гіперопіки.
10.Обгрунтованість рівня розвитку кожного учня.
10.Акцент на результаті діяльності,замість акценту на особистому успіху.
11.Переорієнтація внутрішніх особистісних настанов учня.


12.Посилення гуманітарної освіти.




Результативність методичної роботи класного керівника


Знати
Уміти
Основні напрями та тенденції розвитку теорії виховання в сучасній педагогіці
Будувати систему виховання , базуючись тенденціями розвитку;
поєднувати традиції з новаціями;
організовувати безперервну самоосвіту

Проблеми соціалізації особистості
Визначати місце та роль класного керівника в соціалізації особистості учня;
коригувати порушення соціалізації особистості
Передовий педагогічний досвід
Аналізувати досвід інших;
узагальнювати власний.
Виховні можливості суб’єктів освітнього процесу
Співпрацювати з суб’єктами освітнього процесу
Моніторинг виховного процесу
Здійснювати моніторинг;
прогнозувати розвиток виховного процесу з урахуванням виявлених проблем
Питання сімейної педагогіки
Вивчати умови сімейного виховання кожного учня; реалізовувати різні форми роботи з батьками; організовувати педагогічну освіту батьків
Функціонувальні обов’язки
Організовувати власну діяльність; критично оцінювати та аналізувати результати своєї діяльності







Блок-схема: перфолента: Креативна
особистість
Діяльність на уроці         Самоосвіта




Позакласна робота          Участь у район
                                             них та обласних
                                             олімпіадах



Районні та обласні         Спортивні                                                          змагання
конкурси

Духовний портрет особистості

                    Особистість

1.Має високі морально-етичні якості.

2.Володіє високою мовною культурою.

3.Формує національну свідомість.

4.Розвиває здібності, обдарування, таланти.

5.Шанує духовну спадщину народу.

6.Здобуває художньо-естетичну
освіченість.

7.Гуманна, інтелектуальна, творча, високодуховна людина.

Комментариев нет:

Отправить комментарий