Результативність
методичної роботи класного керівника
Знати
|
Уміти
|
Основні напрями та
тенденції розвитку теорії виховання в сучасній педагогіці
|
Будувати систему
виховання , базуючись тенденціями розвитку;
поєднувати традиції
з новаціями;
організовувати
безперервну самоосвіту
|
Проблеми
соціалізації особистості
|
Визначати місце та
роль класного керівника в соціалізації особистості учня;
коригувати порушення
соціалізації особистості
|
Передовий
педагогічний досвід
|
Аналізувати досвід
інших;
узагальнювати
власний.
|
Виховні можливості
суб’єктів освітнього процесу
|
Співпрацювати з
суб’єктами освітнього процесу
|
Моніторинг виховного
процесу
|
Здійснювати
моніторинг;
прогнозувати
розвиток виховного процесу з урахуванням виявлених проблем
|
Питання сімейної
педагогіки
|
Вивчати умови
сімейного виховання кожного учня; реалізовувати різні форми роботи з
батьками; організовувати педагогічну освіту батьків
|
Функціонувальні
обов’язки
|
Організовувати
власну діяльність; критично оцінювати та аналізувати результати своєї
діяльності
|


Діяльність на уроці Самоосвіта
Позакласна
робота Участь у район
них та обласних
олімпіадах
Районні та
обласні Спортивні змагання
конкурси


1.Має високі морально-етичні якості.
2.Володіє високою мовною культурою.
3.Формує національну свідомість.
4.Розвиває здібності, обдарування,
таланти.
5.Шанує духовну спадщину народу.
6.Здобуває художньо-естетичну
освіченість.
7.Гуманна, інтелектуальна, творча, високодуховна людина.
Комментариев нет:
Отправить комментарий