Форми та методи особистісно зорієнтованого навчання
|
Способи впливу
|
1.Диференціація навчально-виховної діяльності
|
1.Прохання, замість наказу.
|
2.Індивідуалізація процесів виховання та навчання.
|
2.Рада, замість рішення.
|
3.Створення сприятливих умов для розвитку нахилів і
здібностей кожного учня.
|
3.Довірча бесіда,замість допиту.
|
4.Комфортність навчально-виховної діяльності.
|
4.Акцент на достоїнствах, замість критики.
|
5.Соціальна безпека, захист учнів.
|
5.Симпатія,замість ярлика.
|
6.Віра в учня, його сили і можливості.
|
6.Проекція результату, замість погрози.
|
7.Прийняття учня таким, як він є.
|
7.Стати на позицію вихованця,замість моралі.
|
8.Забезпечення успішності навчання і виховання.
|
8.Обговорення на рівних, замість відходу від вирішення
проблем дитини.
|
9.Зміна цільової настанови школи.
|
9.Покладання повноважень, замість гіперопіки.
|
10.Обгрунтованість рівня розвитку кожного учня.
|
10.Акцент на результаті діяльності,замість акценту на
особистому успіху.
|
11.Переорієнтація внутрішніх особистісних настанов
учня.
|
|
12.Посилення гуманітарної освіти.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий