суббота, 15 августа 2015 г.

Методичний бюлетень "Обличчям до дитини"

Обличчям до дитини
(методичний бюлетень)


Форми та методи особистісно зорієнтованого навчання
Способи впливу
1.Диференціація навчально-виховної діяльності

1.Прохання, замість наказу.
2.Індивідуалізація процесів виховання та навчання.

2.Рада, замість рішення.
3.Створення сприятливих умов для розвитку нахилів і здібностей кожного учня.

3.Довірча бесіда,замість допиту.
4.Комфортність навчально-виховної діяльності.

4.Акцент на достоїнствах, замість критики.
5.Соціальна безпека, захист учнів.

5.Симпатія,замість ярлика.
6.Віра в учня, його сили і можливості.
6.Проекція результату, замість погрози.
7.Прийняття учня таким, як він є.
7.Стати на позицію вихованця,замість моралі.
8.Забезпечення успішності навчання і виховання.
8.Обговорення на рівних, замість відходу від вирішення проблем дитини.
9.Зміна цільової настанови школи.
9.Покладання повноважень, замість гіперопіки.
10.Обгрунтованість рівня розвитку кожного учня.
10.Акцент на результаті діяльності,замість акценту на особистому успіху.
11.Переорієнтація внутрішніх особистісних настанов учня.


12.Посилення гуманітарної освіти.


Комментариев нет:

Отправить комментарий