Мета:дати поняття про здоров’я, сформувати прагнення до збереження власного здоров’я, створити доброзичливу
атмосферу.
Обладнання: аркуші паперу А 4 , маркери, ножиці, ватмани,клей.
Хід тренінгу:
1.Знайомство.
На аркуші намалювати свою руку, на
кожному пальчику написати риси свого характеру, у середині-своє ім’я.Озвучити,
повісити на плакат «Планета здоров’я».
2.Правила.
Кожен проговорює : « Я вважаю, що
правило....дуже корисне, тому,що...»
3.Очікування.
Сьогодні ми будемо говорити не про
числа,букви,звуки, а розглянемо дуже важливе в житті кожної людини... Як ви
думаєте,що?
(Відповіді)
Що ви очікуєте від сьогоднішнього
тренінгу?
(Пишуть на квіточках, кріплять на той же плакат).
4.Мозковий штурм.
А що таке здоров’я?
Здоров’я – це коли кожному з нас добре, нічого не болить.Ви,певно,знаєте,що
існуєбагато хвороб,які підривають здоров’я людини. Є такі захворювання, проти
яких медицина ще безсила. Проте,в медицині існує правило, що хворобу легше
попередити, ніж вилікувати.Як ви вважаєте , що потрібно робити, щоб бути
здоровими?
5.Руханка «Здоров’я-хвороба».
Зд-я-діти рухаються,
хвороба-завмирають у позі, на якій був сигнал.
6.Вправа «Що потрібно?»
Наша планета зовсім порожня,а
щоб вона була дійсно «Планетою здоров’я» чим ми повинні її заповнити?Кожен
намалює те, що потрібно людям,щоб бути здоровим.
7.Робота в групах.
(Сонце-повітря-земля-вода).
Розробка і захист плакатів «Що шкодить нашому здоров’ю?»
8.Завершення тренінгу.
Діти кріплять квіти на
«Планету».Наша планета розцвіла.
9.Побажання. Взялися за руки: «Бажаю здоров’я собі і всім людям планети!»
Комментариев нет:
Отправить комментарий